úterý 2. října 2012

Když výrobek klame tělem

Jsem sympatický kelímek plný fantastických oříšků různých druhů. To volá Studentská směs z regálu.

Chutná standardně, jenže jak člověk ujídá, domlsá se bez varování k prázdnému kelímku. Ke kelímku v kelímku. A v něm najde jen vzduch. Dokonale obsypaný oříšky původně nebyl vidět. "Sakra, já jsem ti to asi snědl..." zjistí trapně člověk, který si mlsání koupil s někým napůl a chtěl ujíst jen půlku. Jenže se náhle dobral skoro ke dnu.

Váha výrobku zřejmě sedí, takže o podvod na konzumentech nejde. Přesto se člověk zákonitě cítí oklamán. A rozinky mu hořknou a hořknou až k úplnému dnu.

Který manažer asi přišel s takovým nápadem na lákavější vzhled produktu? A vážně si myslí, že jde o skvělý tah? Zdánlivě větším obsahem zřejmě opravdu získá o pár zákazníků více. Jenže většina z nich se bude cítit podvedena a příště sáhne po jiné dobrotě. Snad s jedinou výjimkou, lidmi ujíždějícími na titěrných plastových nádobkách.


Zakoupeno na pumpě ve středočeském Kolíně.

Žádné komentáře:

Okomentovat